Tuesday, May 6, 2014

Preview produse Oriflame

           Buna fetelor! Acum ceva timp va spuneam ca Oriflame a lansat o noua coletie de machiaje ,The ONE, si va mai spuneam ca imi doresc foarte tare sa le primesc, sa le testez si sa va impartasesc si voua parerea mea despre ele, si iata ca astazi am primit coletul cu minunatele produse. Sunt foarte entuziasmata, deoarece acestea sunt primele produse care mi-au fost trimise spre testare. Eu voi fi cat se poate de sincera in ceea ce consta parerea mea despre ele si sper sa fiu si pe placul vostru. 

          Am primit spre testare: Fondul de ten- "Illuskin Foundation" in nuanta Natural beige; un concealer- "Illuskin Concealer" in nuanta Nude beige si o pudra-"Illuskin Powder" in nuanta Medium. Toate aceste 3 produse fac parte din gama Every day beauty.

               Apoi, am primit din gama High impact: 3 farduri crema pentru pleoape in nuantele Beige Pearl, Olive Green, Golden Brown. Aceste farduri mi se par destul de pigmentate si chiar sunt rezistente( nu mi s-au luat de pe mana nici dupa cateva spalari);2 luciuri de buze in nuantele Trendy Berry si Rose Glacier si pot sa va spun deja ca miros minunat, a pepene <3, si un rimel. 




           
            Iar din ultima gama, Long wear, am primit 2 oje: una in nuanta Orchid si cealalata in nuanta Cappucino. Ojele sunt mate. Pe una dintre ele am incercat-o deja, se usuca foarte repede si nu necesita al doilea strat. 

     
           Cam atat am putut sa va spun astazi despre produse. Urmariti-ma in continuare sa vedeti review-ul  complet al acestora. :*














No comments:

Post a Comment