Sunday, May 18, 2014

Review complet produse Oriflame THE ONE

              Buna tuturor! :* Asa cum v-am promis, am revenit cu review-ul complet al produselor The One by Oriflame. Nu o mai lungesc asa ca sa incepem...

   Fondul  de ten - Illuskin Foundation

        Din pacate culoarea pe care am primit-o eu, Natural Beige, este mult prea inchisa pentru tenul meu. Acesta are o acoperire destul de buna, medie as spune eu, se transfera destul de putin pe telefon, cat de durata lui pe ten nu stiu ce sa va spun exact pentru ca nu am avut ocazia sa il port prea  mult.
  
 Anticearcanul -Illuskin Concealer
        Anticearcanul este  destul de ok, chiar m-a surprins in mod placut. Culoarea este buna, eu il am in nuanta Nude Beige, si chiar acopera cearcanele chiar si cosurile si petele de pe fata si il mai puteti folosi si ca highlighter.

    
Pudra-Illuskin Powder
           Si pudra mi se pare ok, adica este o pudra normala, dar numai ca nu  pastreaza tenul mat foarte mult timp. Aceasta este in nuanta Medium.

      Fardurile crema
           Si iata ca am ajuns si la produsele mele preferate: fardurile crema <3. Acestea au un aspect de spuma la atingere si se intind foarte bine cu degetul, dar le puteti folosi si pentru un smokey eye. Sunt foarte pigmentate si rezista intrega zi pe pleoapa, dar ar cam trebui aplicat un fard pulbere peste ele ca daca nu se strang, dar foarte putin. In concluzie, sunt minunate; sigur o sa  mai imi  comand si alte nuante.
    Rimelul
         Rimelul iar la fel face ce ar trebui sa faca un rimel. Nu incarca genele si le separa foarte bine.
   Luciurile de buze
         Acestea din pacate nu sunt prea pigmentate, cel in nuanta Trendy Berry coloreaza cat de cat buzele. Ele au un miros foarte frumos de pepene. Sunt foarte ok zi de zi si pentru fetele care nu le place sa poarte prea multa culoare pe buze.




       Ojele
         Cum am mai spus, ojele sunt mate si nu necesita neaparat doua straturi. Au o pensula lata si de accea fac aplicarea foarte usoara si rapida.

Pe final v-am pregatit si un machiaj cu aceste produse, sper sa va placa.

Pe data viiroare! :*



 





No comments:

Post a Comment